Dag 12 - Opweg naar Aus

14 september 2018 - Aus, Namibië

Vrijdag 14 september,                                    Vandaag door naar Aus. Weer wasbord wegen. We worden veel in gehaald,  dat geeft enorme stofwolken en even weinig zicht. Wij rijden niet overdreven hard,  zo'n 50 km vinden we hard zat, we willen ook van de omgeving genieten. Onderweg zien we spiesbokken en struisvogels. We rijden een stuk langs een spoorlijn. Ongelooflijk in deze bijna onbewoonde wereld met alleen maar zand. Bij een stationnetje,  althans er staat een bordje,  maar geen perron, is een geweldig leuk tentje om koffie te drinken,  met apfelstrudel, heerlijk. We treffen hier ook anderen van onze groep. Een  bijzonder leuke tent,  bijzondere aankleding en  super gastvrije mensen. We maken de gehele reis al een enorme gastvrijheid en vriendelijkheid mee! Vlakbij Aus, ons  einddoel voor  vandaag is een  gebied  waar  wilde  paarden rond lopen. We zijn dus even door gereden. Moesten een slechte hobbelige zandweg in, maar zagen geen hordes dravende paarden. Een twintigtal paarden liep er rustig te grazen. Nog even Aus in en toen naar de camping. Mooi en gezellig,  uiteraard zand en een schitterende zonsondergang.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Anneke Eversen:
    19 september 2018
    Wat een prachtige reis maken jullie toch!Kan helemaal in jullie foto's verdrinken ,zo mooi! Nog veel plezier in jullie camper en een goeie reis!