Dag 38 - Opweg naar Francistown

10 oktober 2018 - Francistown, Botswana

Vandaag een weg met veel potholes, dus bonken we zo nu en dan over de weg. Je kan ze onmogelijk allemaal omzeilen. Onderweg weer de veterinaire controle. We waren er op voorbereid dus de koelkast leeg gehaald. Ontsmettingsbad hoefden dit keer niet. Bij een wegrestaurant drinken we koffie. Uiteraard is dit wegrestaurant niet te vergelijken met de luxe in Nederland, maar wel apart. We moeten door Francistown heen, een grote drukke stad met ook een universiteit. Aan de rand van de stad ligt de camping. Een mooie camping met nu eens geen zand, maar gras. In een boom zien we een kameleon, erg mooi. 's Avonds hebben we een diner in het restaurant op de camping. We eten buiten, een mooi terras met sfeervolle verlichting en mooie planten en bomen. Het is buffet dus weer een ruime keuze. In het donker terug naar de camper, wel even zoeken hoe we moeten lopen. Dit was onze laatste avond in Botswana. Morgen gaan we terug naar Zuid Afrika.