Dag 42 - Opweg naar Skukuza

14 oktober 2018 - Skukuza, Zuid-Afrika

Zondag 14 oktober Vandaag naar onze 3e camping in het Krugerpark, naar Skukuza, dit is de hoofdstad. We blijven hier 2 nachten. Een erg mooi resort met een gezellig, mooi en goed restaurant. Het is bewolkt en regenachtig, jammer. We rijden weer via gravel wegen en zien de dieren die we al veel gezien hebben, maar je ziet ze toch iedere keer weer anders doordat ze op een andere plek staan. Maar vandaag hebben we een topper, we zien dieren die we nog niet eerder in het Krugerpark gezien hebben. De steenbok, 6 leeuwen, ook mannetje , 2 luipaarden en de hyena! Het blijft vandaag bewolkt en regenachtig. Als we op de camping komen is het niet buiten zitten. We gaan met een groepje in het restaurant eten. Erg lekker, culinair. Bert eet uiteraard zijn geliefde springbok, maar bijzonder klaar gemaakt. Het was heerlijk en gezellig. Morgen trekken we niet door. We gaan een dagtrip maken en hopen dan ook nog de neushoorn te zien.