Dag 9 - Opweg naar Ai-Ais

11 september 2018 - Ai-ais, Namibië

Dns dag 11 september.

Vandaag door naar Namibië . De grens met Zuid Afrika gaf weinig problemen. Veel loketten en veel administratie maar binnen het half uur konden we door. De grens met Namibië gaf meer problemen. Lange rij,  strenge controle,  tax betalen etc. Het klopte niet helemaal,  de vorige huurder had zijn km tax niet betaald en de camper registratie klopte niet. We hebben totaal 2 uur en een kwartier  nodig gehad aan de grens, maar we mochten door. Schitterende route. Ruig gebied en wasbord wegen. We rammelde goed. Onderweg langs diverse nederzettingen / townships. Veel mensen op de been. Heel levendig. Hoe dichter bij Ai-Ais hoe mooier en ruiger het werd. Onderweg stonden Wim en Anneke met een lekke band, dus stoppen,  maar er was al gauw meer hulp. De mannen hebben het geklaard.  Het schemerde al toen we op de camping in Ai-Ais aankwamen.  Met elkaar buiten nog even bij Anneke en Wim zitten borrelen. Gezellige sfeer  en mooie camping. Helaas geen iternet bereik.