Dag 2 - Inrichten camper

4 september 2018 - Kaapstad, Zuid-Afrika

Dinsdag 4 september.

Na een koude nacht op tijd op, om 8.00 uur hebben we een gezamenlijk ontbijt in het campingrestaurant. Perfect geregeld. Daarna buiten bij onze campers een uitleg van BOBO, het camper verhuur bedrijf. Algemene instructie onder het genot van een kopje koffie, daarna het buiten gebeuren van de camper.Dan gaat ieder naar zijn eigen camper en komen de BOBO mensen langs voor de binneninstructie en inventaris. Evt. schade wordt opgenomen, genoteerd en deze dagen ter plekke gerepareerd. Ook worden de contracten getekend en verzekering afgesloten. Dan is het tijd om de koffers uit te pakken en alles een plek te geven. Inmiddels is het bij enen, tijd om boodschappen te gaan doen en geld te pinnen. Op 2 km afstand is een grote Spar supermarkt. We gaan uiteraard met de camper,goed opletten vooral bij het links en rechts afslaan. Met onze camper vol boodschappen voor de eerste dagen terug naar de camping. 's Avonds hebben we een welkomstdiner in een leuk restaurant aan de kust. Wij kiezen voor het vismenu. Heerlijk gegeten en het was erg gezellig, een leuke groep. Als we terug gaan naar de camping regent het. Gauw naar binnen, even napraten extra dekbed erop en slapen.