Dag 1 - KLM vlucht naar Kaapstad

3 september 2018 - Kaapstad, Zuid-Afrika

Om exact 10.00 uur gingen we de lucht in. Onze reis begint,best spannend allemaal. We hebben een prima vlucht, lezen, kijken een filmpje, puzzelen en worden qua eten en drinken goed verzorgd. Zo gaan de 11 uur vliegen best snel om. Om 21.10 landen we op de luchthaven van Kaapstad. De bagage hadden we vrij snel te pakken en om 22.00 uur zaten we in de bus. Om 22.45 zijn we op camping Ou Skip in Melkbosstrand. De campers staan klaar en ieder gaat naar zijn eigen camper. In het donker zien we weinig van de omgeving, maar in de camper zijn de lichten aan, de bedden zijn opgemaakt en er staat een fles wijn en een fles water voor ons klaar. We pakken het hoog nodige uit en duiken ons bed in.

1. Louis wierda:
    5 september 2018
    wat heerlijk dat jullie meteen de camper konden betrekken. Ik hoop dat de hele reis net zo soepeltjes verloopt als de start. Een beetje jaloers ben ik wel, maar zonder afgunst!
  2. Linda:
    5 september 2018
    Hoop dat het een geweldige reis gaat worden. Het begin klinkt in ieder geval goed.
  3. Anneke Eversen:
    5 september 2018
    Wat een heerlijke reis gaan jullie weer maken. Zo leuk om weer in een camper te reizen en om in Afrika te zijn. Veel plezier en ik volg jullie .

4. Gijs en Janny:
    5 september 2018
    Goed geland. Lekker slapen in jullie camper. En dan een paar weken op pad. Heelijk! Veel mooie (en spannende) ervaringen opdoen.
  5. Marja Kruijswijk:
    5 september 2018
    Wat fijn dat het begin zo goed verlopen is. Een fijne reis en we gaan genieten van jullie verhalen.
  6. Corrie en Kees Groeneveld:
    5 september 2018
    Fijn dat jullie een goede vlucht hadden. Veel plezier tijdens jullie komende interessante reis.
  7. Bep Rijntjes:
    5 september 2018
    Wat fijn dat jullie een voorspoedige vlucht hebben gehad en direct in de camper konden. Wens jullie een geweldige reis in het schitterende Africa.