Dag 47 - Opweg naar Bronkhorstspruit

19 oktober 2018 - Bronkhorstspruit, Zuid-Afrika

Vrijdag 19 oktober.

Vandaag een schitterende route van    zo' n 300 km .We gaan de Long Tom Pas over met als hoogste punt 2150 meter. Het uitzicht is niet tot diep in het dal, want er hangt een mist. Wij rijden erboven en dat geeft juist een mooi en bijzonder effect. Op sommige punten is de mist ineens even verdwenen en krijgen we weer zicht.  Al gauw zijn we bij de volgende pas, de Steenkamps bergpas met een hoogte van 2254 meter. Hier minder mist. Werkelijk een bijzonder mooie route!  De weg die dan volgt heeft weer veel en behoorlijk diepe potholes. Daar hadden we niet meer op gerekend. Maar goed, rustig rijden en zo veel mogelijk omzeilen. We zijn redelijk op tijd op de camping. Een hele mooie camping op gras aan een groot meer. De zon schijnt en het is weer warm. We kunnen lekker buiten zitten. 's Avonds hebben we restjes avond. Iedereen neemt de etenswaren en drankjes die ze nog hebben mee. Al met al wordt het een heel buffet. We hoeven niet meer te eten en nog is alles niet op. Was weer een super gezellige avond met elkaar.