Dag 20 - Opweg naar Khorixas

22 september 2018 - Khorixas, Namibië

Zaterdag 22 september.

Vandaag een korte rit. Vanmorgen eerst douchen met de zon en blauwe lucht boven ons. Geweldig die open douches op de camping. Het heeft wel wat. Onderweg veel tenten waar diverse souvenirs verkocht werden. Het waren bewoners van verschillende stammen. Wij zijn niet gestopt, het leek niet zo veilig. Op tijd op de camping Igowati Lodge. Mooie camping. 's Middags gezwommen in  het kleine zwembadje op de camping. Wel heel mooi. 's Avonds stak Wim het houtvuur aan en hebben we met een aantal aan de braai gezeten. Ieder nam zijn eigen vlees en salade mee, heel gezellig! We kregen  bezoek van 3 stamleden,  welke stam weten we niet,  maar we werden uitgenodigd om te komen luisteren en kijken naar hun dans en muziek. Uiteraard deden we dat en het was werkelijk geweldig. Ook de kinderen deden hierin mee. Eigenlijk heel triest dat je op deze manier in je levens onderhoud moet voorzien. Aan de kinderen hebben we wel bemerkt dat zij niet echt gelukkig waren. Maar dat is Afrika! Wij hebben wel iets kunnen proeven van hun cultuur en kunnen genieten van hun dans. Het was een leuke avond.